Halı Paketleme Makinesi Dass DPM2600
Ürün Bilgileri
Dass Dpm 2600 halı hav alma ve paketleme makinesi son dönemde ihtiyaç duyulan oldukça profesyonel sonuçlar veren bir makinedir. Halı yıkama ve kurutma aşamalarının ardından paketlenerek müşteriye gitmeden hemen önce kalite kontrol aşamasında kullanılır. Dakikada 0.5 metre bant hızı ve dakikada 140 devir hızla dönen fırçaların yardımı ile hem halı yüzeyinde kalan hav ve kılları toplar hem de tyüyleri kabartarak hav arasının hava almasını, koku oluşumunu engeller.
Ortalama temizleme kapasitesi saatte 120 ile 160 metrekare arasındadır. Operatörünü yormaz, işi kolaylaştırarak müşteri memnuniyetini korur. İşletmenin seri üretim hızını arttırırken kaliteyi de beraberinde arttırır.
- Stok: Stokta Mevcut
- Model: DPM2600
Teknik Özellikler | |
Bant Boyu | 1360 mm |
Bant Genişliği | 2574 mm |
Fırça Motor Gücü (kW) | 2,2 |
Maximum Halı Genişliği (mm) | 2600 |
Temizleme Kapasitesi (m2/sa) | 130-180 |
Toz Torba Kapasitesi (LT/DK) | 80 |
Voltaj | 380 V |
Vakum Motoru | 3 kW |
Bant Hızı | 3-5 mt/dk |
Fırça Hızı | 140 Rpm |
Ebatlar (G x U x Y) | 192x322x235 cm |
1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.
4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.