Halı Sıkma Makinesi Dass SANTRO-APX
Ürün Bilgileri
Halı sıkma makinesi modelimiz Dass Santro 420-APX 304 kalite paslanmaz çelik tamburu ve krom kaplama şasisi ile uzun yıllar hizmet vermek için tasarlanmıştır. Amortisörlü yapısı kolayca salınımın emilerek absorbe edilmesine yardımcı olur. 500 mm tambur çapı özel hizmet için tasarlanmıştır
Kestamit sistemi ile tambur dönüş sırasındaki dayanım noktası iki taraflı olarak sağlanmış olur. Bu, çalışma sırasında tamburun izin verilen dönüş açısını bozmadan, içerisindeki halıya zarar vermeden dönüşü sağlamaktadır. Harici elektrik panosu kullanımı ise su ile çalışma yürüten makinenin olası kaçaklardan uzak tutması sağlamaktadır. Aynı zamanda makine çalıştırılması sırasında da iş güvenliği sağlaması amaçlanmıştır.
%98 kuruluk sağlayan Dass Santro 420-AP modeli toplamda 870 kg ağırlığa sahiptir. 1200 devir tambur dönüşü ve dayanıklı motoru 7.5Hp güç üretir. Uzun yıllar hizmet vererek işletmenizi büyütmenize destek sağlar.
- Stok: Stokta Mevcut
- Model: SANTROAPX
Teknik Özellikler | |
Motor Gücü | 5,5 /7,5 (kW/Hp) |
Voltaj | 380-50 (V-Hz) |
İç Tambur Boyu | 420 m |
İç Tambur Çapı | 400 mm |
Özellik | Amortisörlü |
Motor Devri (RPM) | 1400 devir/dk |
Rulo Devri | 1200 devir/dk |
Krom Kalınlığı | 3 mm |
Ebatlar (G x U x Y) | 110*450*155 cm |
Ağırlık (KG) | 800 Kg |
1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.
4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.