Your Cart
Aqua S6 Buharlı Yıkama Makinesi Animasyon

Pulvarize Sulama Sistemli Dizel Geniş Alan Süpürücü (Sweeper) Dass SW 300KD

Pulvarize Sulama Sistemli Dizel Geniş Alan Süpürücü (Sweeper) Dass SW 300KD
Pulvarize Sulama Sistemli Dizel Geniş Alan Süpürücü (Sweeper) Dass SW 300KD

Ürün Bilgileri

Dass SW 300KD, kompakt süpürme araçları arasında en yüksek güç ve kapasiteye sahip olan bir makinedir. Bu araç, geniş alanların temizliği için özellikle açık alanlarda yüzde 80 tasarruf sağlayarak işletmenizin veya sorumlu bulunduğunuz alanın tam anlamıyla kısa süreler içerisinde temizlenmesini sağlar. Makine, fırçalama, toz alma ve yıkama işlemlerini gerçekleştirebilir. Bu araçta sürücü bulunur ve sürücü, hedef alınan alanın temizliğini yaparken tam kontrol yetkisine sahiptir.

Tüm kontroller sürücü panelinde bulunan kol ve düğmeler yardımıyla kolayca gerçekleştirilebilir. Geniş alan süpürme aracında opsiyonel özellikler bulunmakla birlikte, stok paketi de tek seferde kusursuz temizliği sağlayacak yeterliliktedir. Araç altındaki orta silindir fırça, geniş alanlarda bulunabilecek tümseklerin aşılmasına yardımcı olur ve geri çağırıcı yay sistemi sayesinde araca zarar vermeden tümseklerden aşılabilir. Su sıkma sistemi dezenfektan kullanılabilen tozsuzlaştırma için idealdir.

Çöp haznesi, kovalı sistemdir ve rahatlıkla boşaltılabilir.Dass SW 300KD Geniş alan süpürme aracı, güçlü dizel motoru, otomatik temizleme sistemi, yürüyüş motoru ve 360 derece manevra kabiliyeti ile 10 bin 150 metrekare / saat temizleme kapasitesine sahiptir. 1000 mm ana fırçası ve 300 litre çöp toplama haznesi kapasitesi, damper yardımıyla yerden 1430 mm yüksekliğe çıkarılabilir. 1450 mm çalışma genişliği gerçek anlamda temizliği sağlar. Dass SW 300KD, kompakt süpürme araçları arasında en güçlü ve etkili seçenektir.

0,00 ₺
Vergiler Hariç: 0,00 ₺
  • Stok: Stokta Mevcut
  • Model: SW300KD

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
Kötü İyi

1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.

2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.

3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.

4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.

5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur. 

6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.  Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. 

7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır. 

8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.

9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.

10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.