Binicili Combimat Zemin Yıkama Makinası Dass Combi SWC 195
Ürün Bilgileri
Geniş Alanlar İçin Güçlü Performans
Dass Combi SWC195 makinesi, geniş alanları yıkayabilen yüksek performanslı bir cihazdır. Ön tarafta iki fırçası bulunmaktadır.
Tozlu Zeminler İçin İdeal
Bu cihaz, tozlu zeminli işletmelerin ihtiyaçlarını karşılamak üzere geliştirilmiştir ve zemin yıkama işlemini gerçekleştirir. Dass Combi SWC195, ileri mühendislik özellikleriyle donatılmıştır.
Özellikler:
- Geniş alanlar için yüksek performans
- Tozlu zeminler için ideal
- İleri mühendislik özellikleri
- Yüksek baskı gücü
Kullanım Alanları:
- Fabrikalar
- Ofisler
- Oteller
- Hastaneler
- Okullar
- Alışveriş merkezleri
- Depo ve ambarlar
Dass Combi SWC195 Binicili Combimat Zemin Yıkama Makinesi, geniş alanları hızlı ve kolay bir şekilde temizlemek için idealdir. Yüksek performansı ve ileri mühendislik özellikleriyle, tozlu zeminler için mükemmel bir çözüm sunar.
- Stok: Stokta Mevcut
- Model: COMBISWC195
Teknik Özellikler | |
Motor Tipi | DC |
Voltaj | 48 V 250 Amper |
Vakum Motoru | 600 W |
Yürüyüş - Sürüş Motoru | 48V 1500W |
Toplam Motor Gücü | 2500 W |
Fırça Adedi | 2 |
Temiz Su Tankı | 217 lt |
Kirli Su Tankı | 195 lt |
Temizleme Genişliği | 1000 mm |
Nominal Çalışma Kapasitesi | 5000 m²/ saat |
Ağırlık (KG) | 755 kg |
1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.
4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.