Hidrolik Yol Süpürücüsü - Damperli Sweeper Dass SW 150D
Ürün Bilgileri
Dass SW 150D: Hidrolik Damperli Akülü Sokak ve Yol Süpürme Aracı
Hidrolik Damperli Pulvarize Sulama Sistemli Akülü Geniş Alan Süpürücü (Sweeper) Dass SW 150D, sokak ve yol süpürme işlemleri için ideal bir seçenektir. Saatte 5 bin metrekarelik temizleme kapasitesi ve 360 derece manevra kabiliyetiyle geniş alanları kolayca temizler. 1000 mm ana fırçası ve 300 litrelik çöp haznesiyle donatılmıştır. Pulvarize sistemi sayesinde etkili toz kontrolü sağlar.Çalışma Prensibi:
Aracın hidrolik damperi, yükseklik ayarlamalarında ve çöp boşaltma işlemlerinde kullanılır. Pulvarize sulama sistemi, tozun etkili bir şekilde bastırılmasını ve çevreye zarar vermeden temizlik işleminin gerçekleştirilmesini sağlar. Kullanıcı dostu panel üzerinden tüm süpürme ve sulama işlemleri kolayca kontrol edilebilir.
Özellikler:
- Ağırlık: 700 kg
- Çalışma Genişliği: 1450 mm
- Damper Yüksekliği: 1430 mm'ye kadar ayarlanabilir
- Dezenfeksiyon özelliği ve tozsuz çalışma seçeneği
- Kullanıcı paneli üzerinden hidrolik kontrol sistemi
- Özelleştirilebilir ve uygun maliyetli bir temizlik çözümü
Dass SW 150D, sokak ve yol süpürme işlemleri için güvenilir ve etkili bir çözüm sunar.
- Stok: Stokta Mevcut
- Model: SW150D
Teknik Özellikler | |
Çalışma Genişliği | %10 |
Disk Fırça Adeti | 2 |
Disk Fırça Çapı | 475 mm |
Maximum Hız | 0-6 km/h |
Ön Fırça Motor Gücü | 160 W |
Ön Tekerlek Çapı | 310 mm |
Orta Fırça Motor Gücü | 560 W |
Rulo Fırça Adeti | 1 |
Rulo Fırça Çapı | 317 mm |
Rulo Fırça Uzunluğu | 790 mm |
Motor Tipi | DC |
Voltaj | 24 V |
Vakum Motoru | 800 W |
Toplam Güç | 2720 W |
Yürüyüş - Sürüş Motoru | 1200 W |
Tırmanma Derecesi | 310 mm |
Temiz Su Tankı | 25 lt |
Temizleme Genişliği | 1335 mm |
Nominal Çalışma Kapasitesi | 7980 m2 |
Maximum Çalışma Kapasitesi | 1355 mm |
Çöp Tank Kapasitesi | 150 lt |
1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.
4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.