Jetonlu Oto Süpürgesi Self Servis Dass WD2SS
Ürün Bilgileri
Jetonlu Oto Süpürgesi Dass WD2SS
Dass WD2SS jetonlu oto süpürgesi, araç içi temizliğin vazgeçilmezidir. Güçlü emiş, geniş kazan ve hızlı temizlik sunar. Ana hizmetinin yanında Self servis hizmetler veren işletmeler için ideal bir çözümdür.
Özellikler:
- Güçlü Emiş: Çift 1200 watt emiş motorları ile etkili kir toplama.
- Geniş Kazan: 60 litrelik büyük kapasite.
- Filtre Koruma: Kafesli tekstil filtresi motor koruması sağlar.
- Hızlı Temizlik: Dakikada 650 litrelik hava emişi ile hızlı temizlik.
Kullanım Alanları:
- Self servis oto yıkama istasyonları.
- Benzin istasyonları.
- Otoparklar ve araç bakım işletmeleri.
Teknik Özellikler:
- Güç: Çift 1200 watt emiş motoru.
- Hortum: Çap 38 çelik tel sargılı hortum.
- Kazan Kapasitesi: 60 litre.
- Kullanım: Jeton veya madeni para ile çalıştırılabilir.
- Zamanlayıcı Ayarı: Kar-zarar dengesi sağlar.
Çalışma Prensipi:
Dass WD2SS, çift emiş motoru ve geniş kazanı ile araç içindeki kirleri hızla emer. Kafesli tekstil filtresi, motorun zarar görmesini önler. Dakikada 650 litrelik hava emişi, derinlemesine temizlik sağlar.
- Stok: Stokta Mevcut
- Model: WD2SS
1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.
4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.