Sanayi Tipi Süpürge Dass Lotus-D2
Ürün Bilgileri
Dass Lotus-D2 Sanayi Tipi Elektrikli Süpürge
Güçlü emiş gücü ve taşınabilir tasarımı ile her türlü temizlik işinde size yardımcı olacak bir elektrikli süpürgedir.- Güçlü emiş gücü: 1300 watt
- Taşınabilir tasarım: 5.7 kilogram ağırlığıyla hafif ve hareket kabiliyeti yüksektir.
- Geniş hazne: 12 litrelik hazne kapasitesi ile kesintisiz temizlik sağlar.
- Dayanıklı hortum: 2 metre uzunluğundaki dayanıklı hortum ile daha rahat bir temizlik deneyimi sunar.
- Farklı kullanım alanlarına özel aksesuarlar: Farklı kullanım alanlarına özel aksesuarlar ile işinizi kolaylaştırır.
- Yüksek kaliteli malzemeler: Birinci sınıf kaliteli malzemelerden üretilmiştir.
Teknik Veriler
- Ağırlık: 5.7 kilogram
- Emme gücü: 1300 watt
- Hazne kapasitesi: 12 litre
- Hortum uzunluğu: 2 metre
Dass Lotus-D2, aşağıdaki avantajları sunar:
- Zaman ve emek tasarrufu sağlar.
- Verimli ve etkili temizlik sağlar.
- Çevre dostu bir üründür.
Dass Lotus-D2, aşağıdaki alanlarda kullanım için uygundur:
- Evler
- Ofisler
- Fabrikalar
- Ticari işletmeler
- Küçük işletmeler
Dass Lotus-D2, güçlü emiş gücü, taşınabilir tasarımı, geniş haznesi ve dayanıklılığı ile her türlü temizlik işinde size yardımcı olacak bir elektrikli süpürgedir.
- Stok: Stokta Mevcut
- Model: LOTUS-D2
1) Garanti süresi malın tesliminden itibaren başlar ve 2 (iki) yıldır.
2) Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı garanti kapsamındadır.
3) Malın ayıplı olduğunun anlaşılması durumunda tüketici 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Kanunu'nun 11. maddesinde yer alan a) Sözleşmeden dönme, b) Satış bedelinden indirim isteme, c) Ücretsiz onarılmasını isteme, d)Satılan ayıpsız bir misli ile değiştirilmesini isteme haklarından birini kullanabilir.
4) Tüketicinin bu haklardan ücretsiz onarım hakkını seçmesi durumunda satıcı: işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin malın onarımını yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5) Tüketicinin ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın; a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması, b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması, c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi durumunda; Tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimi veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı tüketicinin talebini reddedemez. Bu talebin yerine getirilmemesi durumunda satıcı, üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludur.
6) Malın tamir süresi 30 (otuz) iş gününü geçemez. Bu süre garanti süresi içerisinde mala ilişkin arızanın yetkili servis istasyona veya satıcıya bildirimi tarihinde, garanti süresi dışında ise malın yetkili servis istasyonuna teslim tarihinden itibaren başlar. Malın arızasının 15 (on beş) iş günü içinde giderilmemesi halinde, üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır. Malın garanti süresi içinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
7) Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.
8) Tüketici garantiden doğan haklarının kullanılması ile ilgili olarak çıkabilecek uyuşmazlıklarda yerleşim yerinin bulunduğu veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki Tüketici Hakem Heyetine veya Tüketici Mahkemesine başvurabilir.
9) Satıcı tarafından bu garanti belgesinin verilmemesi durumunda, tüketici T.C. Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğüne başvurabilir.
10) Yukarıda yer alan hükümler 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun gereğince garanti zorunluluğu olan ürünler için olup, bu kapsama girmeyen ürünler en az iki yıl süre ile müracatta bulunan firmamız garantisi altında olacağını taahhüt ediyoruz.